Get Adobe Flash player

همکاران محترم: بعد از چاپ گرفتن دفتر آمار از سناد به هیچ وجه دانش آموزی را آزاد سازی نکنید.

 

ترک تحصیل دوره ابتدایی= عدم حضور دانش آموز کمتر از80درصدروزهای آموزشی بدون عذر موجه

 

وقفه تحصیلی دوره ابتدایی= عدم حضور دانش آموز کمتر از80درصدروزهای آموزشی با عذر موجه

 

تشخیص موجه بودن یا غیر موجه بودن غیبت با شورای مدرسه است

 

ترک تحصیل دوره متوسطه اول:چنانچه دانش آموزی بدون عذر موجه در فاصله زمانی بعد از ثبت نام و قبل از برگزاری ارزشیابی توبت اول مدرسه را ترک کند هرچند نمره ارزشیابی تکوینی(مستمر) داشته باشد آن سال برای وی ترک تحصیل تلقی شده و کارنامه مردودی صادر نمی گردد.(ماده 20 آیین نامه امتحانات)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وقفه تحصیلی دوره متوسطه اول: اگر دانش آموزی با عذر موجه در ارزشیابی هیچ یک از مواد درسی نوبت دوم و شهریور ماه شرکت نکند صرف نظر از اینکه نوبت اول نمره داشته یا نداشته باشد،آن سال برای وی وقفه تحصیلی محسوب می شود.(ماده 19 آیین نامه امتحانات)

دفتر آمار98-97

چاپ دفتر آمار حتما از سامانه سناد با خروجی pdf  و حداكثر تا تاریخ 96/8/30 انجام گیرد

*تمام واحدهای سازمانی كه دارای كدواحد سازمانی هستند باید به چاپ و صحافی دفتر آمار اقدام نمایند

*به ازای هر كد واحد سازمانی یك دفتر آمار جداگانه چاپ و صحافی شود ( دفتر آمار مدارس ضمیمه از مدارس اصلی آن جدا چاپ و صحافی شود )

*تعداد دانش آموزان ثبت شده در دفتر آمار با تعداد دانش آموزان موجود در مدرسه یكی باشد

*اگر دانش آموزی به هر دلیل در سامانه سناد ثبت نام نگردیده است از چاپ دفتر آمار جدا خوددداری شود

*دانش آموزان دارای کمیسیون ( کبرسن ، صغرسن ، تعیین سطح ، تکرارپایه ، تغییر رشته و تلفیقی ) ثبت شده در سامانه سناد حتما باید توسط کاربر منطقه و استان تایید شوند تا در دفتر آمار مدرسه بیاید

*دانش آموزان پایه اول بایددارای تاییده سنجش درسامانه سناد باشند درغیراین صورت در دفتر آمار مدرسه نمایش داده نمی شود

*دانش آموزان ایرانی که دارای وضعیت استعلام نشده از ثبت احوال می باشند نیز در دفتر آمار مشاهده نمی شوند

*هر گونه افزایش آماری پس از انسداد دفاتر آمار بایستی دستی و ضمن اشاره به شماره مجوز مربوطه صورت گیرد

*مابین صفحات دفتر آمار برگ سفید اضافی نگذارید

*هرگونه كاهش یا افزایش تعداد صفحات بعد از پلمپ دفتر آمار تخلف محسوب شده و قابل پیگرد می باشد

*درصورت وجود مغایرت شناسنامه ای در مشخصات دانش آموزان از چاپ دفتر آمار تا زمان اصلاح آن با هماهنگی كارشناس آمار منطقه خودداری نمایید

*استفاده از فرم های اجمالی ( دستی ) در دفتر آمار ممنوع است و باید دو سربرگ با نام های خروجی روكش دفتر آمار و پلمپ دفتر آمار در قسمت چاپ دفتر آمار سامانه سناد را استفاده نمایید( نمونه فرم های فوق به پیوست ارسال می شود )

*مدیران محترم مدارس باید سربرگ خروجی روكش دفتر آمار را در 4 نسخه چاپ نموده و یك نسخه آن را به همراه اسامی دانش آموزان ( خروجی دفتر آمار ) و سربرگ پلمپ دفتر آمار چاپ و صحافی نموده و 3 نسخه باقیمانده را مهر و امضاء نموده و به صورت جداگانه تحویل دوره تحصیلی نمایند

*رنگ جلد دفتر آمار برای دوره های پیش دبستانی و ابتدائی سبز،دوره متوسطه اول قرمز و دوره متوسطه دوم سرمه ای می باشد

*طرح روی جلد طبق مدل ضمیمه انجام شود

طریقه قرار دادن صفحات دفتر آمار به شرح ذیل می باشد :

1-سربرگ روكش دفتر آمار 2- خروجی دفتر آمار : مشخصات دانش آموزان به ترتیب پایه و كلاس برای دوره های پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه اول و به ترتیب رشته و كلاس برای دوره متوسطه دوم 3-سربرگ پلمپ دفتر آمار . هر سه قسمت فوق باید از سامانه سناد چاپ گرفته شود

*تمام صفحات باید توسط معاون اجرایی و مسئول آموزشگاه مهر و امضاء شود

*كلیه توضیحات ودست نوشته ها بایستی باخودكار مشكی باشدوروی آن چسب شیشه ای زده شود(استفاده ازمدادممنوع میباشد)

*در مورد ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سامانه سناد رعایت دستورالعمل ثبت نام اتباع خارجی مورد تاكید می باشد . قابل ذكر است در صورت ثبت نام دانش آموزان فاقد شرایط ثبت نام در سامانه سناد و پلمپ دفتر آمار مدرسه ، مسئولیت مشكلات و تبعات آن با مدیریت مدرسه می باشد

*برای نمایش دانش آموزان اتباع خارجی(جدیدالورود و میان پایه )در دفتر آمار مدرسه باید یکی از اطلاعات مدارک هویتی آن ها در سامانه سناد ثبت گردد

در ضمن قابل ذكر است مدارسی كه در سه روز اول هفته دفاتر آمار را تحویل دوره تحصیلی نمایند در شنبه هفته بعد می توانند دفاتر آمار خود را به شرط نداشتن مشكل دریافت نمایند .

Vinaora Visitors Counter

2224694
امروز
دیروز
هفته جاری
سال جاری
ماه جاری
ماه گذشته
آمار کل
1891
1378
7397
1709602
17361
34061
2224694

Your IP: 54.144.100.123
Server Time: 2018-11-14 22:22:37

http://pana.ir/Image/PicArchive/2015/4/1_635647031934681634_s.jpg

شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان ابلاغ شده است که بر اساس این شیوه نامه نقل و انتقال به کلان شهر تهران در تمام رشته‌ها ممنوع است همچنین در این شیوه‌نامه شرایط انتقال دائم و موقت اعلام شده است.

به گزارش پانا، شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان به اداره آموزش‌ و پرورش شهر تهران رسیده است،. طبق شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان همانند سال‌ گذشته نقل و انتقال نیرو به کلان شهر تهران ممنوع است.

 

در شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان آمده است:‌ تسریع و تسهیل امور مرتبط با انتقال کارکنان، رفع کمبود و توازن نیروی انسانی مناطق آموزشی، ایجاد زمینه مساعد برای استفاده بهینه از نیروی انسانی و افزایش میزان سطح رضایت شغلمی معلمان از اهداف این شیوه نامه است.

 

در بخش ضوابط و مقررات عمومی شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان آمده است: انتقال تمام کارکنان رسمی و پیمانی واحدهای آموزشی برابر ضوابط و مقررات این شیوه‌نامه انجام خواهد گرفت.

 

متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط این شیوه نامه می‌توانند با مراجعه به سایت نقل و انتقال نسبت به ثبت درخوسات خود اقدام کنند.

 

تبصره:‌تعیین و تدوین ضوابط و مقررات نقل و انتقال درون استانی بر اساس نیاز اعلام شده مناطق به عهده اداره کل آموزش‌وپرورش استان مربوطه خواهد بود.

 

انتقال به کلان‌شهر تهران در تمام رشته‌‌ها ممنوع است

 

انتقال متقاضیان منوط به عدم نیاز در مبدا و نیاز در مقصد است. بنابراین جداول نیاز و عدم نیاز توسط معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی تکمیل و در سامانه اعمال خواهد شد.

 

مدیران، معاونین واحدهای آموزشی و پرورشی و نیروهای شاغل در پست‌های اداری متقاضی انتقال باید در رشته تدریس اصلی خود قبل از انتصاب فعلی درخواست انتقال کنند.

 

شرایط و ضوابط انتقال دائم:دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت در آموزش‌وپرورش تا تاریخ 31 شهریور به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی و پیمانی.

 

تبصره:‌مدت سوابق خدمت حق التدریس،‌نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌‌ها، تحصیل فارغ التحصیلان، مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر،‌ خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزء سابقه خدمت موضوع بند فوق الذکر محسوب نخواهد شد.

 

نداشتن تعهد خدمت به منطقه مبداء

 

افرادی که در سال تحصیلی 93-94 از یک استان به استان دیگر به صورت دانم ( قطعی) منتقل شده‌‌اند، مجاز به تکمیل فرم‌های انتقال نیستند.

 

مامورین در دستگاه‌ها،‌مدارس خارج از کشور و همکارانی که در حالت مرخصی هستند، در صورت ارائه تقاضای انتقال می‌بایست با رعایت ضوابط و مقررات این شیوه نامه نسبت به تکمیل فرم در سامانه مربوط اقدام کنند.

 

پذیرش انصراف از انتقال بعد از اعلام نتایج مجاز نخواهد بود،‌بنابراین متقاضیان انتقال می‌بایست قبل از ارائه درخواست تمام جوانب امر را در محل درخواست خود بررسی کنند تا پس از انجام مراحل انتقال با مشکل مواجه نشوند.

 

تبصره: در شرایط بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر،‌موضوع انصراف از انتقال صرفاً تا قبل از صدور حکم انتقال و پس از طرح در کمیته برنامه ریزی ادارات کل مقصد و مبدا به نحوی که موجب اختلال در ساماندهی نیروی انسانی نشود،‌قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

 

شرایط و ضوابط استثناء دائم

 

انتقال مشمولین این بخش به شرط دارابودن حداقل 2 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور براساس آخرین حکم کارگزینی(با رعایت تبصره بند 101 بخش اول شیوه‌نامه) به جز به کلان شهر تهران امکان پذیر خواهد بود.

 

یادآوری: مسئولیت بررسی مدارک استثناء و تأیید آن به عهده آموزش و پرورش منطقه مبدأ می‌باشد(بدیهی است پس از اعلام نتیجه و ارسال مدارک انتقال فرد نه مقصد، در صورت عدم تأیید مدارک استثناء از سوی آموزش و پرورش منطقه مقصد، انتقال متقاضی کان لم یکن تلقی خواهد شد.)

 

مشمولین بخش استثناء عبارتند از: جانبازان 25 درصد به بالا و فرزند جانبازان 70 درصد به بالا، با ارائه مدارک و مستندات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران.

 

همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده 17 آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان(بدون شرط سابقه).

 

آزادگان و همسر آنان با ارائه مدارک و مستندات تأیید شده از سوی بنیاد شهیدو امور ایثارگران.

 

پدر، مادر، همسر و فرزند شهید و جاویدالاثر با ارائه مدارک و مستندات تأیید شده از سوی بنیاد شهید وامور ایثارگران.

 

حافظین 20 جزء از قرآن کریم با تأیید اعتلای قرآن استان مبدأ(یکبار در طول خدمت).

 

زنان فرهنگی که از سه سال انتقال موقت یا مرخصی بدون حقوق به علت عدم تحقق انتقال به تبعیت از اشتغال یا محل سکونت همسر استفاده نموده‌اند.(با حداقل 5 سال سابقه خدمت).

 

متقاضیانی که از سه سال انتقال مقوت با تأیید کمیسیون پزشکی استان به دلیل بیماری استفاده کرده اند.

 

متقاضیانی که دارای فرزند معلول حسی، حرکتی و ذهنی می‌باشند در صورت ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیصلاح، مشروط به عدم وجود مراکز آموزش کودکان استثنایی در منطقه محل خدمت.

 

زوج فرهنگی متقاضی انتقال به محل خدمت همسر فرهنگی خود(جهت مناطق مورد نیاز در استان مقصد) به شرط عدم تعهد.

 

متقاضیانی که همسر آنان از نیروهای نظامی و انتظامی بوده و همسر وی براساس امریه، بدون درخواست خود به‌صورت اجباری از تاریخ 93.07.01 به بعد به استان دیگر منتقل شده است.

 


2-1-همکارانی که متقاضی انتقال از منطقه توسعه یافته یک استان به منطقه کمتر توسعه یافته استان دیگر می‌باشند(موضوع بخشنامه شماره 710/46 مورخ 88/11/19).

 

شرایط و ضوابط انتقال موقت: انتقال مشمولین این بخش به شرط دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش‌‌وپرورش تا تاریخ 31 شهریور بر اساس آخرین حکم کارگزینی به جز به شهر تهران امکان پذیر خواهد بود.

 

قابل ذکر است افرادی که دارای تعهد خاص خدمتی باشند در صورت موافقت با انتقال موقت آنان مدت انتقال موقت از مدت سنوات تعهد خاص خدمت آنها کسر نمی‌شود و این افراد موظف به انجام تعهد در مبدا خدمتی هستند.

 

مشمولین این بخش عبارتند از:مستخدمینی که در سال تحصیلی 94-95 جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاه‌های دولتی غیر از دانشگاه پیام نور با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال به استان محل تحصیل هستند.

 

همسر همکاران فرهنگی که به جهت ادامه تحصیل،‌انتقال موقت یا مامور به تحصیل مشمولین تبصره ماده 61 قانون مدیریت خدمات کشوری می‌شوند.

متقاضیانی که با تایید کمیسیون پزشکی استان برای درمان بیماری حاد خود، همسر یا فرزند نیاز به تغییر محل جغرافیایی به یکی از مناطقی که امکان مداوا مهیا باشد.
 

حاضرین در سایت

ما 46 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

دفتر امتحانات(ابتدایی)

نکاتی در مورد چاپ دفتر نتایج ارزشیابی تحصیلی(امتحانات) دوره ابتدایی

برنامه توصیفی را باز کنید و کنترل کنید
که سال تحصیلی ۹7۹6باشد
1-همه کارنامه ها را یک بار دیگر نگاه کنید
که پایین آن ها (نتيجه)کلمه "ناتمام" نخورده باشد

2-از منوی مدارک تحصیلی
گزینه "دفتر نتایج تحصیلی به تفکیک کلاس"
را انتخاب کنید
3-اولین کلاس از اولین پایه را تیک بزنید
و "تایید" را انتخاب کنید
4-از تیک زدن همزمان همه کلاس ها خودداری کنید
5-برای مرتب شدن نام خانوادگی دانش آموزان
روی عنوان "نام خانوادگی" کلیک کنید
6-همه دانش آموزان این کلاس را تیک بزنید
و "تایید" را انتخاب کنید.
7-علامت تیک کلی در بالا و سمت چپ قرار دارد
8-دفتر نتایج را که مشاهده می کنید چاپ کنید.
9-این کار را برای بقیه کلاس های توصیفی انجام دهید
10-دفتر ها را مرتب روی هم قرار دهید
11-از منوی مدارك گزینه
"
گزارش انسداد"
را چاپ کنید
و در انتهای دفتر قرار دهید

12-آمار فرم انسداد را با دقت كنترل كنيد
و از صحت آن مطمئن شويد.
با توجه به انتقالي هاي نابهنگام
تعداد انتقالي هاي هر كلاس را هم كنترل كنيد

14-بعد از صحافی دفتر ،
مهر و امضای برگه ها را تکمیل و کنترل کنید.

خبر آموزش و پرورش

اشکال یابی جوملا

اشکال

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده