Get Adobe Flash player

همکاران محترم: بعد از چاپ گرفتن دفتر آمار از سناد به هیچ وجه دانش آموزی را آزاد سازی نکنید.

 

ترک تحصیل دوره ابتدایی= عدم حضور دانش آموز کمتر از80درصدروزهای آموزشی بدون عذر موجه

 

وقفه تحصیلی دوره ابتدایی= عدم حضور دانش آموز کمتر از80درصدروزهای آموزشی با عذر موجه

 

تشخیص موجه بودن یا غیر موجه بودن غیبت با شورای مدرسه است

 

ترک تحصیل دوره متوسطه اول:چنانچه دانش آموزی بدون عذر موجه در فاصله زمانی بعد از ثبت نام و قبل از برگزاری ارزشیابی توبت اول مدرسه را ترک کند هرچند نمره ارزشیابی تکوینی(مستمر) داشته باشد آن سال برای وی ترک تحصیل تلقی شده و کارنامه مردودی صادر نمی گردد.(ماده 20 آیین نامه امتحانات)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وقفه تحصیلی دوره متوسطه اول: اگر دانش آموزی با عذر موجه در ارزشیابی هیچ یک از مواد درسی نوبت دوم و شهریور ماه شرکت نکند صرف نظر از اینکه نوبت اول نمره داشته یا نداشته باشد،آن سال برای وی وقفه تحصیلی محسوب می شود.(ماده 19 آیین نامه امتحانات)

دفتر آمار98-97

چاپ دفتر آمار حتما از سامانه سناد با خروجی pdf  و حداكثر تا تاریخ 96/8/30 انجام گیرد

*تمام واحدهای سازمانی كه دارای كدواحد سازمانی هستند باید به چاپ و صحافی دفتر آمار اقدام نمایند

*به ازای هر كد واحد سازمانی یك دفتر آمار جداگانه چاپ و صحافی شود ( دفتر آمار مدارس ضمیمه از مدارس اصلی آن جدا چاپ و صحافی شود )

*تعداد دانش آموزان ثبت شده در دفتر آمار با تعداد دانش آموزان موجود در مدرسه یكی باشد

*اگر دانش آموزی به هر دلیل در سامانه سناد ثبت نام نگردیده است از چاپ دفتر آمار جدا خوددداری شود

*دانش آموزان دارای کمیسیون ( کبرسن ، صغرسن ، تعیین سطح ، تکرارپایه ، تغییر رشته و تلفیقی ) ثبت شده در سامانه سناد حتما باید توسط کاربر منطقه و استان تایید شوند تا در دفتر آمار مدرسه بیاید

*دانش آموزان پایه اول بایددارای تاییده سنجش درسامانه سناد باشند درغیراین صورت در دفتر آمار مدرسه نمایش داده نمی شود

*دانش آموزان ایرانی که دارای وضعیت استعلام نشده از ثبت احوال می باشند نیز در دفتر آمار مشاهده نمی شوند

*هر گونه افزایش آماری پس از انسداد دفاتر آمار بایستی دستی و ضمن اشاره به شماره مجوز مربوطه صورت گیرد

*مابین صفحات دفتر آمار برگ سفید اضافی نگذارید

*هرگونه كاهش یا افزایش تعداد صفحات بعد از پلمپ دفتر آمار تخلف محسوب شده و قابل پیگرد می باشد

*درصورت وجود مغایرت شناسنامه ای در مشخصات دانش آموزان از چاپ دفتر آمار تا زمان اصلاح آن با هماهنگی كارشناس آمار منطقه خودداری نمایید

*استفاده از فرم های اجمالی ( دستی ) در دفتر آمار ممنوع است و باید دو سربرگ با نام های خروجی روكش دفتر آمار و پلمپ دفتر آمار در قسمت چاپ دفتر آمار سامانه سناد را استفاده نمایید( نمونه فرم های فوق به پیوست ارسال می شود )

*مدیران محترم مدارس باید سربرگ خروجی روكش دفتر آمار را در 4 نسخه چاپ نموده و یك نسخه آن را به همراه اسامی دانش آموزان ( خروجی دفتر آمار ) و سربرگ پلمپ دفتر آمار چاپ و صحافی نموده و 3 نسخه باقیمانده را مهر و امضاء نموده و به صورت جداگانه تحویل دوره تحصیلی نمایند

*رنگ جلد دفتر آمار برای دوره های پیش دبستانی و ابتدائی سبز،دوره متوسطه اول قرمز و دوره متوسطه دوم سرمه ای می باشد

*طرح روی جلد طبق مدل ضمیمه انجام شود

طریقه قرار دادن صفحات دفتر آمار به شرح ذیل می باشد :

1-سربرگ روكش دفتر آمار 2- خروجی دفتر آمار : مشخصات دانش آموزان به ترتیب پایه و كلاس برای دوره های پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه اول و به ترتیب رشته و كلاس برای دوره متوسطه دوم 3-سربرگ پلمپ دفتر آمار . هر سه قسمت فوق باید از سامانه سناد چاپ گرفته شود

*تمام صفحات باید توسط معاون اجرایی و مسئول آموزشگاه مهر و امضاء شود

*كلیه توضیحات ودست نوشته ها بایستی باخودكار مشكی باشدوروی آن چسب شیشه ای زده شود(استفاده ازمدادممنوع میباشد)

*در مورد ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سامانه سناد رعایت دستورالعمل ثبت نام اتباع خارجی مورد تاكید می باشد . قابل ذكر است در صورت ثبت نام دانش آموزان فاقد شرایط ثبت نام در سامانه سناد و پلمپ دفتر آمار مدرسه ، مسئولیت مشكلات و تبعات آن با مدیریت مدرسه می باشد

*برای نمایش دانش آموزان اتباع خارجی(جدیدالورود و میان پایه )در دفتر آمار مدرسه باید یکی از اطلاعات مدارک هویتی آن ها در سامانه سناد ثبت گردد

در ضمن قابل ذكر است مدارسی كه در سه روز اول هفته دفاتر آمار را تحویل دوره تحصیلی نمایند در شنبه هفته بعد می توانند دفاتر آمار خود را به شرط نداشتن مشكل دریافت نمایند .

Vinaora Visitors Counter

2224334
امروز
دیروز
هفته جاری
سال جاری
ماه جاری
ماه گذشته
آمار کل
1531
1378
7037
1709602
17001
34061
2224334

Your IP: 54.147.142.16
Server Time: 2018-11-14 17:11:58

http://pana.ir/Image/PicArchive/2015/4/1_635646871668892143_s.jpg

رئیس اداره تعاون ورفاه آموزش وپرورش استان البرز ویژگی و شرایط 4 بسته پیشنهادی بیمه طلایی فرهنگیان شاغل را اعلام کرد.

کاظم سالک فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا، در خصوص بسته ای پیشنهادی بیمه طلایی درمان شاغلین فرهنگی اظهارداشت: باتوجه به اهمیت تأمین سلامت فرهنگیان، حمایت های مادی و معنوی از همکاران در قبال بیماری ها و حوادث غیر مترقبه و براساس سیاست های دولت  و منویات مقام عالی وزارت مبنی بر ارائه ﭘوشش های جامع و مناسب بیمه ای فرهنگیان؛ با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی ، مقدمات امور جهت شناسایی بهترین تعهدات و ﭘوشش های بیمه ای برای اجرای قرارداد درمان در سال آتی انجام ﭘذیرفته است .
 
فرامرزی افزود: هرچند نوع قرارداد ، میزان ﭘوشش ،تأمین منابع مالی جهت ﭘرداخت حق بیمه و نحوه اجرای قرارداد توسط شرکت های بیمه همیشه به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مسئولین وزارت و فرهنگیان است، اما بدون تردید افزایش تعرفه هزینه های ﭘزشکی برمیزان حق بیمه ﭘرداختی ، مفاد قرارداد و چگونگی اجرای و ارایه خدمات و تعهدات شرکت های بیمه گر در سال آینده تأ ثیرگذار خواهد بود .
 
وی گفت: وزارت آموزش وپرورش جهت ارج نهادن و احترام به سلایق و نظرات همکاران ، ﭘس از تحقیق و بررسی ﭘیرامون تعهدات و ﭘوشش های مختلف بیمه های تکمیلی درمان با عنایت به افزایش تعرفه های خدمات ﭘزشکی نسبت به تدوین و ارایه 4 بسته ﭘیشنهادی برای نظر سنجی و اخذ نظرات فرهنگیان سراسر کشور اقدام کرده است .
 
رئیس اداره رفاه وتعاون آموزش وپرورش استان البرز افزود: از همکاران انتظار داریم با مطالعه هریک از بسته های پیشنهادی و امکانات و ظرفیت ارائه شده در آنها ،نسبت به انتخاب یکی از گزینه ها اقدام و نظرات خود را تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه اعلام کنند.

 

*انتخاب بسته های رتبه بندی اختیاری است
 
وی خاطرنشان کرد: انتخاب هر کدام از بسته های مذکور توسط فرهنگیان کاملاً اختیاری است اما برای انعقاد و اجرای قرارداد سال آتی درهمه استانهای کشور ، بسته ای که مورد اقبال عموم فرهنگیان قرار گرفته است ، مد نظر وزارت آموزش وپرورش خواهد بود .
 
فرامرزی گفت: نرخ های اعلامی به صورت تقریبی توسط شرکت های بیمه اعلام و تعیین نرخ حق بیمه قطعی توسط شرکت های بیمه گر ، منوط به ﭘایان قرارداد جاری و تعیین ضریب خسارت و میزان افزایش تعرفه ها در سال آتی است.

 

*بسته شماره یک

 

رئیس اداره رفاه وتعاون آموزش وپرورش استان البرز افزود: براین اساس ؛دربسته شماره یک نرخ بیمه ماهانه توسط شرکت بیمه گر مبلغ 530000ریال با احتمال 10تا15درصد افزایش است که مبلغ 130000ریال آن سهم دستگاه و مابقی توسط بیمه شدگان پرداخت می شود.

 

وی گفت: در این بسته هزینه های بیمارستانی شامل جراحی های تخصصی و درمان طبی وسابر اعمال جراحی ،هزینه های نازایی ،پاراکلینیکی ،ویزیت ،فرانشیز دارو ؛هزینه های اروتز و پروتزو هزینه های تهیه اعضاء طبیعی پیوندی  بدون سقف وهزینه های زایمان (طبیعی، سزارین و کورتاژ ) ؛ عینک ولنز تا سقف 10ملیون ریال ؛عیوب انکساری برای هرچشم تا سقف 3 میلیون ریال است.

 

*بسته شماره دو
 
فرامزی در خصوص بسته شماره دو اظهار داشت: نرخ بیمه ماهانه توسط شرکت بیمه گر مبلغ 380000ریال با احتمال 10تا15درصد افزایش است که مبلغ 130000ریال آن سهم دستگاه و مابقی توسط بیمه شدگان پرداخت می شود.
 
وی گفت: در این بسته هزینه های بیمارستانی شامل جراحی های تخصصی و درمان طبی وسابر اعمال جراحی ،هزینه های نازایی ،پاراکلینیکی ،ویزیت ،فرانشیز دارو ؛هزینه های اروتز و پروتزو هزینه های تهیه اعضاء طبیعی پیوندی  بدون سقف وهزینه های زایمان (طبیعی، سزارین و کورتاژ ) تاسقف 10ملیون ریال؛ عینک ولنزتا سقف 500000 ریال ؛عیوب انکساری برای هرچشم تا سقف 3 میلیون ریال است.

 

*بسته شماره سه
 

رئیس اداره رفاه وتعاون آموزش وپرورش البرز افزود: نرخ بسته شماره سه مبلغ 230000ریال با احتمال 10تا15درصد افزایش است که مبلغ 130000ریال آن سهم دستگاه و مابقی توسط بیمه شدگان پرداخت می شود.
 
وی درخصوص امکانات حمایتی این بسته گفت: در بسته شماره سه؛ هزینه های بیمارستانی شامل جراحی های تخصصی و درمان طبی وسابر اعمال جراحی ،هزینه های نازایی ،پاراکلینیکی ؛هزینه های اروتز و پروتزو هزینه های تهیه اعضاء طبیعی پیوندی بدون سقف وهزینه های زایمان (طبیعی، سزارین و کورتاژ ) تاسقف 10میلیون ریال است.
 
فرامرزی گفت: نرخ بیمه ماهانه توسط شرکت بیمه گر مبلغ 180000ریال با احتمال 10تا15درصد افزایش است که مبلغ 130000ریال آن سهم دستگاه و مابقی توسط بیمه شدگان پرداخت می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در این بسته هزینه های جراحی های تخصصی ؛درمان طبی وسایر اعمال جراحی ؛ هزینه های درمان نازایی و ناباروری (بستری) و تهیه اعضاء طبیعی پیوندی بدون سقف و زایمان شامل (طبیعی، سزارین و کورتاژ )تاسقف 10میلیون ریال است.

 

*بسته شماره چهارم

 

وی همچنین درخصوص بسته چهارم بیان کرد: تعهدات هزینه‌های بیمارستانی شامل جراحی‌های تخصصی و درمان‌ طبی و سایر اعمال جراحی بدون سقف است؛ زایمان(طبیعی، سزارین و کورتاژ تشخیصی و تخلیه‌ای) نیز تا سقف 10 میلیون ریال است.

 

وی ادامه داد:هزینه‌های نازایی و ناباروری(هزینه‌های تشخیص و دارو و درمان)، و هزینه‌های تهیه اعضای طبیعی پیوندی با تأیید انجمن‌های مربوطه بدون سقف است.

 

به گفته فرامرزی؛ هزینه‌ آمبولانس داخل شهر 600 هزار ریال و خارج شهر یک میلیون ریال است.

رئیس اداره رفاه وتعاون آموزش وپرورش البرز اشاره کرد: نرخ حق بیمه ماهانه بسته شماره دو برای هر نفر توسط شرکت‌های بیمه‌گر 180 هزار ریال(با احتمال 10 تا 15 درصد افزایش یا کاهش) تخمین زده می‌شود که مبلغ 130 هزار ریال آن به عنوان سهم دستگاه تأمین و پرداخت خواهد شد و مابقی باید توسط بیمه‌شدگان پرداخت شود

حاضرین در سایت

ما 10 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

دفتر امتحانات(ابتدایی)

نکاتی در مورد چاپ دفتر نتایج ارزشیابی تحصیلی(امتحانات) دوره ابتدایی

برنامه توصیفی را باز کنید و کنترل کنید
که سال تحصیلی ۹7۹6باشد
1-همه کارنامه ها را یک بار دیگر نگاه کنید
که پایین آن ها (نتيجه)کلمه "ناتمام" نخورده باشد

2-از منوی مدارک تحصیلی
گزینه "دفتر نتایج تحصیلی به تفکیک کلاس"
را انتخاب کنید
3-اولین کلاس از اولین پایه را تیک بزنید
و "تایید" را انتخاب کنید
4-از تیک زدن همزمان همه کلاس ها خودداری کنید
5-برای مرتب شدن نام خانوادگی دانش آموزان
روی عنوان "نام خانوادگی" کلیک کنید
6-همه دانش آموزان این کلاس را تیک بزنید
و "تایید" را انتخاب کنید.
7-علامت تیک کلی در بالا و سمت چپ قرار دارد
8-دفتر نتایج را که مشاهده می کنید چاپ کنید.
9-این کار را برای بقیه کلاس های توصیفی انجام دهید
10-دفتر ها را مرتب روی هم قرار دهید
11-از منوی مدارك گزینه
"
گزارش انسداد"
را چاپ کنید
و در انتهای دفتر قرار دهید

12-آمار فرم انسداد را با دقت كنترل كنيد
و از صحت آن مطمئن شويد.
با توجه به انتقالي هاي نابهنگام
تعداد انتقالي هاي هر كلاس را هم كنترل كنيد

14-بعد از صحافی دفتر ،
مهر و امضای برگه ها را تکمیل و کنترل کنید.

خبر آموزش و پرورش

اشکال یابی جوملا

اشکال

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده