Get Adobe Flash player

همکاران محترم: بعد از چاپ گرفتن دفتر آمار از سناد به هیچ وجه دانش آموزی را آزاد سازی نکنید.

 

ترک تحصیل دوره ابتدایی= عدم حضور دانش آموز کمتر از80درصدروزهای آموزشی بدون عذر موجه

 

وقفه تحصیلی دوره ابتدایی= عدم حضور دانش آموز کمتر از80درصدروزهای آموزشی با عذر موجه

 

تشخیص موجه بودن یا غیر موجه بودن غیبت با شورای مدرسه است

 

ترک تحصیل دوره متوسطه اول:چنانچه دانش آموزی بدون عذر موجه در فاصله زمانی بعد از ثبت نام و قبل از برگزاری ارزشیابی توبت اول مدرسه را ترک کند هرچند نمره ارزشیابی تکوینی(مستمر) داشته باشد آن سال برای وی ترک تحصیل تلقی شده و کارنامه مردودی صادر نمی گردد.(ماده 20 آیین نامه امتحانات)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وقفه تحصیلی دوره متوسطه اول: اگر دانش آموزی با عذر موجه در ارزشیابی هیچ یک از مواد درسی نوبت دوم و شهریور ماه شرکت نکند صرف نظر از اینکه نوبت اول نمره داشته یا نداشته باشد،آن سال برای وی وقفه تحصیلی محسوب می شود.(ماده 19 آیین نامه امتحانات)

دفتر آمار98-97

چاپ دفتر آمار حتما از سامانه سناد با خروجی pdf  و حداكثر تا تاریخ 96/8/30 انجام گیرد

*تمام واحدهای سازمانی كه دارای كدواحد سازمانی هستند باید به چاپ و صحافی دفتر آمار اقدام نمایند

*به ازای هر كد واحد سازمانی یك دفتر آمار جداگانه چاپ و صحافی شود ( دفتر آمار مدارس ضمیمه از مدارس اصلی آن جدا چاپ و صحافی شود )

*تعداد دانش آموزان ثبت شده در دفتر آمار با تعداد دانش آموزان موجود در مدرسه یكی باشد

*اگر دانش آموزی به هر دلیل در سامانه سناد ثبت نام نگردیده است از چاپ دفتر آمار جدا خوددداری شود

*دانش آموزان دارای کمیسیون ( کبرسن ، صغرسن ، تعیین سطح ، تکرارپایه ، تغییر رشته و تلفیقی ) ثبت شده در سامانه سناد حتما باید توسط کاربر منطقه و استان تایید شوند تا در دفتر آمار مدرسه بیاید

*دانش آموزان پایه اول بایددارای تاییده سنجش درسامانه سناد باشند درغیراین صورت در دفتر آمار مدرسه نمایش داده نمی شود

*دانش آموزان ایرانی که دارای وضعیت استعلام نشده از ثبت احوال می باشند نیز در دفتر آمار مشاهده نمی شوند

*هر گونه افزایش آماری پس از انسداد دفاتر آمار بایستی دستی و ضمن اشاره به شماره مجوز مربوطه صورت گیرد

*مابین صفحات دفتر آمار برگ سفید اضافی نگذارید

*هرگونه كاهش یا افزایش تعداد صفحات بعد از پلمپ دفتر آمار تخلف محسوب شده و قابل پیگرد می باشد

*درصورت وجود مغایرت شناسنامه ای در مشخصات دانش آموزان از چاپ دفتر آمار تا زمان اصلاح آن با هماهنگی كارشناس آمار منطقه خودداری نمایید

*استفاده از فرم های اجمالی ( دستی ) در دفتر آمار ممنوع است و باید دو سربرگ با نام های خروجی روكش دفتر آمار و پلمپ دفتر آمار در قسمت چاپ دفتر آمار سامانه سناد را استفاده نمایید( نمونه فرم های فوق به پیوست ارسال می شود )

*مدیران محترم مدارس باید سربرگ خروجی روكش دفتر آمار را در 4 نسخه چاپ نموده و یك نسخه آن را به همراه اسامی دانش آموزان ( خروجی دفتر آمار ) و سربرگ پلمپ دفتر آمار چاپ و صحافی نموده و 3 نسخه باقیمانده را مهر و امضاء نموده و به صورت جداگانه تحویل دوره تحصیلی نمایند

*رنگ جلد دفتر آمار برای دوره های پیش دبستانی و ابتدائی سبز،دوره متوسطه اول قرمز و دوره متوسطه دوم سرمه ای می باشد

*طرح روی جلد طبق مدل ضمیمه انجام شود

طریقه قرار دادن صفحات دفتر آمار به شرح ذیل می باشد :

1-سربرگ روكش دفتر آمار 2- خروجی دفتر آمار : مشخصات دانش آموزان به ترتیب پایه و كلاس برای دوره های پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه اول و به ترتیب رشته و كلاس برای دوره متوسطه دوم 3-سربرگ پلمپ دفتر آمار . هر سه قسمت فوق باید از سامانه سناد چاپ گرفته شود

*تمام صفحات باید توسط معاون اجرایی و مسئول آموزشگاه مهر و امضاء شود

*كلیه توضیحات ودست نوشته ها بایستی باخودكار مشكی باشدوروی آن چسب شیشه ای زده شود(استفاده ازمدادممنوع میباشد)

*در مورد ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سامانه سناد رعایت دستورالعمل ثبت نام اتباع خارجی مورد تاكید می باشد . قابل ذكر است در صورت ثبت نام دانش آموزان فاقد شرایط ثبت نام در سامانه سناد و پلمپ دفتر آمار مدرسه ، مسئولیت مشكلات و تبعات آن با مدیریت مدرسه می باشد

*برای نمایش دانش آموزان اتباع خارجی(جدیدالورود و میان پایه )در دفتر آمار مدرسه باید یکی از اطلاعات مدارک هویتی آن ها در سامانه سناد ثبت گردد

در ضمن قابل ذكر است مدارسی كه در سه روز اول هفته دفاتر آمار را تحویل دوره تحصیلی نمایند در شنبه هفته بعد می توانند دفاتر آمار خود را به شرط نداشتن مشكل دریافت نمایند .

Vinaora Visitors Counter

2224388
امروز
دیروز
هفته جاری
سال جاری
ماه جاری
ماه گذشته
آمار کل
1585
1378
7091
1709602
17055
34061
2224388

Your IP: 54.147.142.16
Server Time: 2018-11-14 17:59:47

http://pana.ir/Image/PicArchive/2014/11/1_635518209989428569_s.jpg

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه بحث افزایش ضریب حقوقی فرهنگیان از بحث رتبه بندی مجزاست، گفت:‌ در رابطه با افزایش پایه حقوقی فرهنگیان باید لایحه‌ای از سوی دولت تهیه شود.

به گزارش پانا، قاسم جعفری درخصوص پیگیری مطالبات فرهنگیان با حضور مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اظهار داشت: در جلسه مشترک کمیسیون آموزش‌و تحقیقات مجلس با مسئولان سازمان مدیریت درخصوص مطالبات معلمان، رفع تبعیض میان آنها و سایر کارکنان دولت و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان مباحثی مطرح شد.

 

وی افزود: مسئولان سازمان مدیریت اعلام کردند که به منظور پرداخت مطالبات فرهنگیان اعتباری را اختصاص خواهند داد همچنین به مشکلاتی نیز اشاره کردند از جمله اینکه سایر سازمان‌ها و سایر کارکنان از جمله ایثارگران نیز مطالباتی دارند  اما اعلام کردند از هر راه قانونی که بتوانند برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و رفع مشکلات معیشتی آنها تلاش خواهند کرد.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که لایحه بهبود معیشت فرهنگیان در دست تهیه است؟‌ گفت: هم‌اکنون دو بحث در حال پیگیری است. بحث نخست، تغییر ضریب حقوقی و افزایش پایه حقوقی فرهنگیان است که دولت باید در این زمینه تلاش کرده و راهکاری جدی برای حل مشکل معیشتی فرهنگیان بیاندیشد.

 

جعفری بیان کرد: بحث دیگر،‌ رتبه بندی معلمان است. رتبه بندی یکی از 6 زیرنظام سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، بنابراین اجرای آن ضروری است. بحث افزایش ضریب حقوقی فرهنگیان از بحث رتبه بندی مجزاست.

 

*مجلس نمی‌تواند در رابطه با بهبود معیشت، طرح ارائه کند

 

وی با اشاره به اینکه مجلس نمی‌تواند در رابطه با بهبود معیشت معلمان طرح ارائه کند، گفت:‌ اگر مجلس در این زمینه طرحی را ارائه کند، اصل هفتاد و پنجی محسوب شده و از آنجاییکه بار مالی به دولت تحمیل می‌کند، رد خواهد شد. اگر دولت لایحه‌ای را برای حمایت از فرهنگیان ارائه کند، چک سفید امضا می‌دهیم که در مجلس از آن حمایت کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس ادامه داد:‌ روز دوشنبه اعضای این کمیسیون با وزیر آموزش‌وپرورش جلسه مشترکی در خصوص طرح رتبه بندی دارند. از فرهنگیان درخواست داریم تا نظرات اصلاحی خود را در رابطه با رتبه بندی ارائه دهند تا این طرح به صورت جامع‌تری تصویب شود.

حاضرین در سایت

ما 12 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

دفتر امتحانات(ابتدایی)

نکاتی در مورد چاپ دفتر نتایج ارزشیابی تحصیلی(امتحانات) دوره ابتدایی

برنامه توصیفی را باز کنید و کنترل کنید
که سال تحصیلی ۹7۹6باشد
1-همه کارنامه ها را یک بار دیگر نگاه کنید
که پایین آن ها (نتيجه)کلمه "ناتمام" نخورده باشد

2-از منوی مدارک تحصیلی
گزینه "دفتر نتایج تحصیلی به تفکیک کلاس"
را انتخاب کنید
3-اولین کلاس از اولین پایه را تیک بزنید
و "تایید" را انتخاب کنید
4-از تیک زدن همزمان همه کلاس ها خودداری کنید
5-برای مرتب شدن نام خانوادگی دانش آموزان
روی عنوان "نام خانوادگی" کلیک کنید
6-همه دانش آموزان این کلاس را تیک بزنید
و "تایید" را انتخاب کنید.
7-علامت تیک کلی در بالا و سمت چپ قرار دارد
8-دفتر نتایج را که مشاهده می کنید چاپ کنید.
9-این کار را برای بقیه کلاس های توصیفی انجام دهید
10-دفتر ها را مرتب روی هم قرار دهید
11-از منوی مدارك گزینه
"
گزارش انسداد"
را چاپ کنید
و در انتهای دفتر قرار دهید

12-آمار فرم انسداد را با دقت كنترل كنيد
و از صحت آن مطمئن شويد.
با توجه به انتقالي هاي نابهنگام
تعداد انتقالي هاي هر كلاس را هم كنترل كنيد

14-بعد از صحافی دفتر ،
مهر و امضای برگه ها را تکمیل و کنترل کنید.

خبر آموزش و پرورش

اشکال یابی جوملا

اشکال

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده